HTML

RADF oldal

Friss topikok

  • Cpt.Price: PLS!!!!!!! (2011.06.13. 20:18) Hi all!
  • Logen_Brown: @Burningdown1011: hm?hmhmhmhmhhmh???xD (2011.05.11. 11:37) Hírt-adóm van xD

Linkblog

Sziasztok.....az idő lejárt.....

Logen_Brown 2011.05.21. 23:50

 Sziasztok emberek.Ez egy búcsúzó közlemény lenne.Nem a csapaté hanem az enyém....Sajnos, az időm lejárt ezen oldalakon...engem már se a YT-n, se itt sem találtok mostantól.Nem egy időre megyek el hanem örökre....Sajnos ez így van..........Itt ez idő egy új kor hajnalának!A fiatalok kik egykor mivoltunk most az új generáció az!Nem jó ez így nektek hogy elmegyek tudom, nekem sem az.Az időm lejár, itt már nem én leszek az új mesterke hanem egy másik!Viszlát

Logen_Brown, RADF Klán vezér

Élt: 2007-2011

 

U.I.:Az Élt: 2007-2011 nem 3 éves vagyok hanem 19, de itt csak 2007-től voltam!És itt meghaltam (elméletben) viszlát!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://coldnight.blog.hu/api/trackback/id/tr222922602

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása